11 Aralık 2011 Pazar

ANLATMASI ZOR


Nereden başlasam, nasıl başlasam bilemedim. Başka bir insanı eleştirirken ya da onun hakkında konuşurken hiç zorlanmadan düşüncelerimizi söylüyoruz. Fakat işin içine kendimiz girince işler değişiyor. Kendimizi anlatmak çok daha zor geliyor. Doğru kelimeleri bulmak çok zor geliyor. Fakat ben bunu başarmayı deneyeceğim...
Ben Dilan Yüksel, annesi Leyla, babası Fikri Yüksel’in tek çocuklarıyım. Onların hayata tutunma varlıklarıyım. Ben yirmi yaşımdayım. Daha çok gencim. Fakat bu genç yaşıma rağmen birçok şeyi yaşamış ve fazlasıyla olgunlaşmış biriyim.  Mantığını kullanmak yerine duygularını kullanan biriyim.  İçinden gelen sesi dinleyip, o sesin arkasından giden biriyim. Bazen doğru bazen  yanlış olsada bunun arkasından gidenlerdenim. Oğlak burcu olmamdan kaynaklanan bir diğer özelliğim ise inatçılığım. Kafama koyduğumu ne şekilde olursa olsun yapanlardanım. Bu özelliğimi bazen ben bile sevmiyorum.  Ama yapabileceğim bir şey yok. Bazı şeyler hiç bir zaman değişmez. İstesemde değiştiremiyorum.  Ama bu özelliğimin bana kattığı şeyler de var. Mesela bu özelliğimden dolayı çok hırslı biriyim.  Ama bu hırs kötü bir hırs değil. İyi bir hırs. Beni iyi yöne yönlendiren ve hayattaki ideallerimi belirleğen bir hırs.  İşte benimle ilgili en önemli özelliklerim, ben böyle biriyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder