17 Nisan 2011 Pazar

A) İnternet B) Tablet Bilgisayar C) HEPSİ

 Günümüzde teknoloji ilerledikçe, seçim seçeneklerimizde bir o kadar artıyor. İnsanlar ilk zamanlar, gündemdeki olayları A) radyodan dinlerdi. Sonra B) televizyondan ve daha sonra C) gazetelerden takip etmeye başladı. Günümüzde ise D) internetten veya E) tablet bilgisayarlardan takip edebiliyoruz. Hatta istersek F) HEPSİNDEN yararlanıp gündemi takip edebiliriz. Seçenekler çoğaldıkça kalitede farklılaşmalar da oluşuyor. Bunun şu an en güzel örneği ''ZETE''. Bu uygulama sadece tablet bilgisayar için var. O yüzden ulaştığı kitle belli. Yani kitlesini kendisi seçiyor. Harika bir özellik. Diğer yandan bakarsak, internet herkes için artık bir tık uzağında. Durum böyle olduğu için rekabetler başlıyor ve bu da yalan yanlış haberlerin manşet büyüklüğünde sitelerin içinde yer almasına neden oluyor. Kalite düşüyor, kalite düşüncede belli bir kitlesi olmuyor. Buda belli bir yapısı olmadığını gösteriyor.
  Artık insanlarda ''Company''sözcüğü daha soğuk ve mekanik işleri hatırlatıyor. ''Boutiqe'' gibi sözcükler daha sempatik, yaratıcı, özel ve kesinlikle kalite kelimesini bize hatırlatıyor.
 Nurcan Akad'ın yaptığı ''ZETE'' (yani tablet gazetecilik) benim aklımda ''Boutiqe'' gibi harika bir sözcüğü hatırlatıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder